Το 1989 ο Μάρτι ΜακΦλάι ταξίδεψε στο 2015 στο θρυλικό δεύτερο «Επιστροφή στο Μέλλον». 26 χρόνια μετά βρισκόμαστε σε αυτή ακριβώς την ημέρα. 21 Οκτωβρίου 2015.

Βράδυ Δευτέρας, 18ης Οκτωβρίου 2010, ένα πρωτοφανές κύμα κακοκαιρίας χτυπά την Ικαρία. Από το ένα άκρο του νησιού μέχρι το άλλο σημειώνονται τεράστιες καταστροφές. Η ανοχύρωτη από άποψη έργων αλλά και αποψιλωμένη νοτιοδυτική πλευρά του νησιού δέχεται το μεγαλύτερο πλήγμα: Το Αμάλου θρηνεί έναν νεκρό, το βουνό κατεβαίνει παρασύροντας τα πάντα στο πέρασμα του, αλλάζει την γεωμορφία ολόκληρων περιοχών. Ζωές σε κίνδυνο, περιουσίες παρασύρονται, το Καρκινάγρι αποκτά αμμουδιά, το οδικό δίκτυο κόβεται, οι βάρκες στη στεριά, τα αυτοκίνητα στη θάλασσα, οι κάτοικοι σε κατάσταση σοκ, χωρίς ρεύμα και αποκομμένοι βλέπουν τα χωριά τους να μεταμορφώνονται με εφιαλτικό τρόπο.

Είμαι γριά γυναίκα.
Η Γερμανία όταν ξύπνησε,
μας ψαλίδισαν τις συντάξεις. Τα παιδιά μου
μου δίνανε που και που καμιά δεκάρα.

81 ναυαγοί νεκροί, ο λιμενάρχης Πάρου αργότερα, επίσης νεκρός από την πίεση της δραματικής επιχείρησης διάσωσης. Η αυτοκτονία του Σφηνιά, αντιπρόεδρου της Μinoan Flying Dolphins και πρόεδρου της Ένωσης Εφοπλιστών Ακτοπλοΐας μπορεί κι αυτή να προσμετρηθεί στα θύματα αφού δεν άντεξε το βάρος της ευθύνης και της κλειστής πόρτας του χρηματιστήριου. Γνωστοί και φίλοι ζητούσαν πίσω το ποσό των 127 δισεκατομμυρίων δρχ. που είχαν συγκεντρώσει για να δουν - και να επωφεληθούν - την MFD στο χρηματιστήριο.

Όπως κάθε πρωί, έτσι και της Πέμπτης 9/1/14 μας ήρθε με mail μέσω google ό,τι αναρτήθηκε στον τομέα των Ειδήσεων τις τελευταίες ώρες για την Ικαρία. Πέρα από τις αναδημοσιεύσεις που έλαβε το άρθρο μας Mega Ενημέρωση… για τα πανηγύρια (αλλά όχι της Ικαρίας), διαβάσαμε και τον τίτλο: «Η Ικαρία είναι το νησί των επιδοτήσεων -Ακόμα και ο Χριστόδουλος Ξηρός είχε πάρει 50.000 ευρώ».

Επιβατηγό - οχηματαγωγό (Ε/Γ-Ο/Γ) ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΜΙΝΑ. Το δρομολόγιο που εκτελέστηκε στις 26 Σεπτεμβρίου του 2000, είχε ως κατάληξη μία από τις σοβαρότερες ναυτικές τραγωδίες στην Ελλάδα με 81 νεκρούς, την δεύτερη μεγαλύτερη μετά το ναυάγιο του οχηματαγωγού ΗΡΑΚΛΕΙΟΝ.

Πριν λίγες ημέρες αναδημοσιεύσαμε ένα άρθρο όπου χρησιμοποιούσε τα στοιχεία του ΣΔΟΕ για τα αποτελέσματα των ελέγχων στο πλαίσιο του προγράμματος «ΘΕΡΟΣ 2013» το καλοκαίρι στα νησιά. Η Ικαρία λοιπόν χαρακτηριζόταν ως η «πρωταθλήτρια» της παραβατικότητας με 100% μαζί με το Καρπενήσι. Ακολουθήσε η Μύκονος με 82,14%.

Μια ξεχωριστή επιχείρηση δεν υπάρχει πια. Μία επιχείρηση ανάμεσα στις δώδεκα μακροβιότερες της χώρας κατέβασε ρολά, τουλάχιστον ένα κομμάτι της. Ο κατάλογος των εκδόσεών της αριθμεί πάνω από 1.500 συγγραφείς. Πολλοί εξ αυτών διαμόρφωσαν τη φυσιογνωμία του πολιτισμού μας.

Το να φτάσεις αυτήν την εποχή των ισχνών αγελάδων, να υποστηρίζεις τις προσπάθειές σου για να προβάλλεις το τουριστικό σου προϊόν, είναι κατ αρχήν, αξιέπαινο. Θέλει κότσια, αντοχή, θάρρος, για να πάρεις την απόφαση να εκπροσωπηθείς σε μια τουριστική έκθεση με περίπτερο - ακόμα και αν είσαι μια ολόκληρη περιφέρεια – να στείλεις ανθρώπους, να ξοδέψεις δηλαδή χρήμα σε διαφήμιση, χρήμα στον «αέρα τον κοπανιστό» όπως θα έλεγαν οι παλιότεροι

Αυτήν την εποχή οι άνθρωποι που φοβούνται να μη χάσουν τις δουλειές τους είναι τόσοι πολλοί, όπως και αυτοί που αγοράζουν αυτοκίνητα, τηλεοράσεις, μόρφωση επί πιστώσει.

Σελίδες

ikariastore banner