Στις 09-06-2016 με έγγραφο της η περιφέρεια Βορείου Αιγαίου ανακοίνωσε τα θερινά δρομολόγια για το 2016 των λεωφορειούχων της Ικαρίας. Από τις 04-05-2016 είχε σταλεί εγγράφως η πρόταση του Δήμου Ικαρίας για το παραπάνω θέμα, η οποία δεν ήταν αρκετή αφού στην τελική απόφαση της Περιφέρειας δεν υπάρχει καμιά πρόβλεψη σχετικά με την σύνδεση της έδρας των δημοτικών ενοτήτων Ευδήλου και Ραχών με τις τοπικές κοινότητες που δεν έχουν συγκοινωνιακή σύνδεση (Καρκιναγρίου, Φραντάτου, Μαγγανίτη).

Αναστάτωση και έντονες φημολογίες προκλήθηκαν σήμερα το πρωί στα χωριά του νότιου τμήματος της Ικαρίας καθώς το πλοιάριο «Παναγιά» δεν πραγματοποίησε το καθιερωμένο του δρομολόγιο Καρκινάγρι – Τραπάλου – Μαγγανίτης – Άγιος Κήρυκος με επιστροφή.

23 Αυγούστου και ξημερώνει το καλύτερο πρωινό στη Νοτιοδυτική Ικαρία γι’ αυτόν το μήνα. Η θάλασσα λάδι, ο άνεμος απών. Επιτέλους! Τόσες μέρες αυτός ο αέρας…

Ο Πρόεδρος διαπιστώνει ότι υπάρχει απαρτία και κηρύσσει την έναρξη της συνεδρίασης παρισταμένων του Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου κ. Αθανασίου Γιακαλή και των Αντιπεριφερειαρχών κ.κ. Ηρακλή Βερβέρη, Θεμιστοκλή Παπαθεοφάνους και Κωνσταντίνου Γανιάρη.

Η Ικαρία τα τελευταία 20 χρόνια έχει γνωρίσει μια σημαντική τουριστική ανάπτυξη και την τελευταία 5ετία έχει καταγραφεί σαν ένας αναγνωρίσιμος ιδιαίτερος τουριστικός προορισμός με αφορμή τη βελτίωση των υποδομών των ιαματικών πηγών, των ιδιαίτερων πανηγυριών και τρόπου ζωής, της παγκόσμιας προβολής της μακροζωίας των κατοίκων του νησιού, της προβολής της Ικαρίας μέσω ηλεκτρονικού διαδικτύου, κ.α

Οι Δήμαρχοι της Ικαρίας υπενθυμίζουν παλαιότερη αναφορά τους για το ζήτημα της συγκοινωνίας, με αφορμή την ελεύθερη πτήση του Γ.Παλαβού.

Σκέφτομαι συχνά, όταν θέλω να διαμαρτυρηθώ για κάτι, τις «Επιστολές ενός Αγρινιώτου» του Εμμανουήλ Ροΐδη. Πρόκειται για τέσσερα γράμματα που o Ροΐδης απέστειλε με ψευδώνυμο στον διευθυντή της «αξιολόγου» εφημερίδας «Αυγή», προκειμένου να υπερασπιστεί τον συγγραφέα της «Πάπισσας Ιωάννας»

Η Ικαρία είναι από τις λίγες περιοχές της χώρας όπου δεν υπήρχε ποτέ μέχρι σήμερα , δίκτυο συγκοινωνιών ούτε από κρατικό φορέα, ούτε από ΚΤΕΛ. Αυτή την έλλειψη προσπάθησε να καλύψει η Τοπική Αυτοδιοίκηση σε συνεργασία με τους πάροχους συγκοινωνιακού έργου (ιδιοκτήτες λεωφορείων με άδεια αγόνου γραμμής από τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση), δια μέσου ενός διαδημοτικού φορέα συγκοινωνιών.

Τα παράπονα τους σχετικά με τη μη χρηματοδότηση του Ε.Π «ΣΥΝ- ΚΟΙΝΩΝΙΑ» έκαναν σε όλους τους αρμόδιους κρατικούς φορείς οι Δήμαρχοι της Ικαρίας. Με επιστολή τους προς το Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών Και Δικτύων, την ΚΕΔΚΕ, κ.ά., αναφέρουν ότι οι εσωτερικές συγκοινωνίες του νησιού -ενώ προβλεπόταν από την εγκύκλιο του προγράμματος να χρηματοδοτηθούν- στην πραγματικότητα έχουν τελικά καλυφθεί από οικονομικούς πόρους που ανήκουν στην τοπική αυτοδιοίκηση.