ΚΚΕ: Επίκαιρη ερώτηση για το «Σάμος Σπίριτ»

Οφειλές της ναυτιλιακής εταιρείας «ΠΛΟΕΣ ΑΙΓΑΙΟΥ» και μέτρα για τη σωστή ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών που εξυπηρετούσε

Επανειλημμένες είναι οι καταγγελίες των ναυτεργατικών σωματείων ΠΕΜΕΝ - ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ για την ναυτιλιακή εταιρεία «ΠΛΟΕΣ ΑΙΓΑΙΟΥ» πλοιοκτήτρια εταιρεία του Ε/Γ Ο/Γ «ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ».

Συγκεκριμένα:
Η εταιρεία εγκατέλειψε απλήρωτους τους ναυτεργάτες μέλη του πληρώματος οι οποίοι εντάχθηκαν από τις 26/9/2011 στο ν. 3816/2010 «Περί εγκατάλειψης στην αλλοδαπή ή ημεδαπή Ελλήνων ναυτικών». Οι ναυτεργάτες αποζημιώθηκαν μέρος των δεδουλευμένων αποδοχών τους (27.389,64 ευρώ) από το ΝΑΤ.

Μέχρι σήμερα η εταιρεία οφείλει προς το ΝΑΤ το ποσό των 236,771,07 ευρώ (σχ. έγγραφο ΝΑΤ αριθμ. 81963/7-9-2012) από φύλλα εκκαθάρισης ναυτολογίων.

Επίσης υπάρχει δικαστική απόφαση για συντηρητική κατάσχεση στο ποσό των 80.000 ευρώ για τους ναυτεργάτες.

Το πλοίο είχε την επιδοτούμενη δρομολογιακή γραμμή Φούρνοι - Θύμαινα - Άγιος Κήρυκος - Καρλόβασι - Βαθύ με μίσθωμα 5.551,66 ευρώ ανά ταξίδι μέχρι τις 31/10/2011 με την αριθμό 92/31-10-2008 σύμβαση ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας με το ΥΝΑ δηλαδή η ετήσια επιδότηση έφτανε σε 1.500.000 ευρώ, ενώ η εταιρεία δεν εφάρμοσε την τριετή Σύμβαση και αυτή έχει λήξει από τις 31/10/2011 χωρίς να έχει εκπέσει η εγγυητική επιστολή των 200.000 ευρώ.

Το παραπάνω πλοίο αντικαταστάθηκε από το Ε/Γ «Παναγία Θεολόγος» χωρίς την δυνατότητα μετακίνησης οχημάτων και εμπορευμάτων, δημιουργώντας σοβαρά προβλήματα στους κατοίκους των νησιών.

ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Υπουργός:
• Γιατί μέχρι σήμερα δεν έχει εκπέσει η εγγυητική επιστολή των 200.000 ευρώ;
• Γιατί δεν έχει προκηρυχθεί μέχρι σήμερα και πότε πρόκειται να γίνει μειοδοτικός διαγωνισμός για την εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής όπως προβλέπεται από τη νομοθεσία;
• Ποιες είναι οι ενέργειες των εμπλεκομένων υπηρεσιών (ΝΑΤ, Δ.Ο.Υ. πλοίων) για την είσπραξη των βεβαιωμένων οφειλών από τις ασφαλιστικές εισφορές προς το ΝΑΤ.

Ο βουλευτής
Χρήστος Κατσώτης 

ikariastore banner