Από το Λονδίνο στην Ικαρία: Ένα ζευγάρι Άγγλων αλλάζει τη ζωή του

Είναι πλέον γνωστό, μας αρέσει να μοιραζόμαστε τη δημιουργική πλευρά της Ικαρίας. Από τα 1α θέματα του ikariamag, μέχρι τις ελεύθερες πτήσεις μας, τα άρθρα, τις εκδηλώσεις και τις εκδόσεις μας, άνθρωποι ανήσυχοι μα και ταλαντούχοι, Καριώτες και μη, μοιράζονται μαζί μας τις προσπάθειες τους, στο νησί και όπου γης... από, για και με αφορμή την Ικαριά!

Αυτή την εβδομάδα έχουμε κάτι που όχι μόνο μας κάνει να χαμογελάμε αλλά και να αισιοδοξούμε.

Είναι η ιστορία του Nick και της Stef, ενός νεαρού ζευγαριού από την Αγγλία που εγκατέλειψαν το Λονδίνο μαζί με τα παιδιά τους για να εγκατασταθούν μόνιμα στην άγνωστη γι’ αυτούς Ικαρία.

O Nick είναι 39 ετών, όπως και η σύντροφος του Stef. Η κόρη της Stef είναι 18 και ο γιος του κοντέυει τα 5! Και ζουν πια μόνιμα στην Ικαρία!

Η ιστορία του ταξιδιού τους ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2013. Απογοητευμένοι από τη ζωή τους στην Αγγλία λόγω των ατελείωτων ωρών εργασίας, της έλλειψεις λιακάδας αλλά και ποιοτικού χρόνου και του υπερπληθυσμού, πήραν την απόφαση να ξεκινήσουν κάτι νέο.

“Αναζητήσαμε στο διαδίκτυο, χώρες και περιοχές που θεωρήσαμε ότι είναι κατάλληλες”, λέει χαρακτηριστικά ο Nick στο ikariamag. “Η Αυστραλία μας φάνηκε πολύ μακριά, η Ταϊλάνδη πολιτισμικά πολύ διαφορετική, το Μπαλί σχεδόν σωστό αλλά όχι ακριβώς, η Ινδία πυκνοκατοικημένη. Tότε η Stef βρήκε σε μια ιστοσελίδα το όνομα ενός νησιού που δεν είχε ακούσει ποτέ ξανά, ήταν χαρακτηρισμένο ως μια από τις μπλε ζώνες του κόσμου, είχε μόλις 8000 κατοίκους και απ’ ό,τι μπορούσαμε να διαβάσουμε, προσέφερε έναν πιο απλό τρόπο ζωής. Θεωρήσαμε επίσης θετικό ώστε να αποκτήσουμε δεσμούς με τους ντόπιους, το γεγονός ότι κατά το ήμισυ, είμαι Έλληνας. Έτσι, τους επόμενους μήνες κάναμε τις απαραίτητες προετοιμασίες ώστε να αφήσουμε την Αγγλία και να μετακομίσουμε στην Ικαρία."

O Nick συνέχισε την εργασία του ως σύμβουλος- αναλυτής πληροφοριακών συστημάτων, έβάλαν αγγελία πώλησης  του σπιτιού, πούλησαν το αυτοκίνητό και έδωσαν όλα τα πράγματα που δεν χρειάζονταν. Ο αδερφός του διευθύνει μια εταιρία μεταφορών η οποία και ξεκίνησε την κατασκευή δύο ξύλινων container που θα μετέφεραν τα υπάρχοντά τους στο νησί. Βρήκαν σπίτι μέσω διαδικτύου στα Θέρμα, βρέθηκε και αγοραστής για το σπίτι στην Αγγλία, ο Nick παραιτήθηκε από τη δουλειά του και πακετάρησαν τα υπάρχοντα τους μένοντας για κάποιο διάστημα σε ένα σχεδόν άδειο σπίτι. Ήρθαν στην Ελλάδα και έμειναν για λίγες μέρες σε έναν φίλο στην Αθήνα.

“Αφού τακτοποιήθηκαν όλες οι λεπτομέρειες της προετοιμασίας, είμασταν έτοιμοι να αναχωρήσουμε.  Ένας καινούργιος κόσμος μάς περίμενε!“

“Στη Αθήνα πήραμε μια πρώτη γεύση Ελλάδας.  Εγώ το είχα ζήσει αρκετές φορές στο παρελθόν, αλλά για τους υπόλοιπους ήταν το πρώτο βήμα σε αυτή την καταπληκτική χώρα.  Πολλά σουβλάκια καταναλώθηκαν αυτές τις λίγες εβδομάδες στην Αθήνα”.

Αρχές Νοεμβρίου έφυγαν για Ικαρία και περίπου στις 2:30 το ξημέρωμα, κατάκοποι και ταλαιπωρημένοι, έφτασαν στον Εύδηλο όπου ένα ταξί τους περίμενε για να τους μεταφέρει στα Θέρμα.

“Η διαδρομή στο βουνό, με την χαμηλή νέφωση και την ομίχλη, ήταν μια πραγματικά σουρεαλιστική εμπειρία για εμάς και κατά τις 4 το πρωί φτάσαμε στον προορισμό μας, βάλαμε τα πράγματα στο σπίτι, ευχαριστήσαμε τον ταξιτζή και πέσαμε για ύπνο.”

Πώς ήταν η πρώτη ημέρα στην Ικαρία. Τι αντίκρυσαν και πώς αισθάνθηκαν. Ο Νick είναι σαφής: «Ξημέρωσε η πρώτη ημέρα στην Ικαρία και αφού σηκωθήκαμε όλοι και πήραμε το πρωινό μας, βγήκαμε μια βόλτα στα Θέρμα, όπου στην κυριολεξία δεν υπήρχε κανένας! Ήταν τόσο ήσυχα και τόσο διαφορετικά απ’ ό,τι είχαμε συνηθίσει στην Αγγλία. Η ημέρα ήταν ζεστή, γύρω στους 24 βαθμούς και έτσι κάναμε μπάνιο στη θάλασσα, έκπληκτοι από το γεγονός ότι μπορεί να έχει τόση ζέστη το Νοέμβριο σε ελληνικό νησί. Αυτή ήταν μια καλή αρχή για την νέα μας ζωή στην Ικαρία!”

Από τότε, έχουν ανοίξει μια εταιρία εξωτερικών αποδράσεων στην Ικαρία που ονομάζεται Go! Ikaria. Αρχικά ανακαίνισαν, με τη βοήθεια κάποιων ντόπιων, τρία ποδήλατα θαλάσσης και τρία κανό τα οποία ενοικιάζουν στην παραλία των Θερμών. Η κίνηση αυτή είχε μεγάλη απήχηση στον κόσμο και τελικά ανακάλυψαν ότι αυτά τα ποδήλατα βρισκόταν σε χρήση στην παραλία πριν 25 χρόνια!

“Απίθανη αίσθηση να επαναφέρεις στη ζωή πράγματα που ήταν παρατημένα σε ένα κήπο για τόσα πολλά χρόνια.”

Παράλληλα βρίσκεται σε λειτουργία ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με κοσμήματα, κατασκευασμένα από μοναδικά όμορφες πέτρες και άλλα υλικά.

Ο Nick κάνει εκπομπή με dance μουσική στο Ράδιο Ικαρία 87,6fm, κάθε Παρασκευή στις 10 το βράδυ ως τα μεσάνυχτα (ακούστε το Ράδιο Ικαρία ζωντανά πατώντας το εικονίδιο του σταθμού στην αρχική σελίδα του ikariamag.gr). Το δίωρο του λέγεται Tranzitions και ήδη μετρά 20 εκπομπές.

H Stef  ξεκίνησε να φτιάχνει κέικ και μπισκότα για τις τοπικές επιχειρήσεις, η κόρη της, Georgia, παίζει στην Φιλαρμονική και ο γιος τους είναι πιθανόν ο πρωταγωνιστής της παράστασης μέχρι στιγμής: Όλοι τον γνωρίζουν και γρήγορα έγινε ο λόγος που όλοι έμαθαν και τους ίδιους..

“Αυτή είναι η ιστορία μας μέχρι στιγμής. Δεν ξέρουμε πως θα εξελιχθεί. Πολλά σκαμπανεβάσματα μάς περιμένουν. Αλλά αυτό που κάναμε ήταν κάτι διαφορετικό: Κάτι που πολλοί δε θα δοκιμάσουν ποτέ στη ζωή τους. Αυτή η αλλαγή που όλοι χρειαζόμασταν, έχει βάλει τις ζωές μας πλέον σε διαφορετικό μονοπάτι.

Και η Ικαρία είναι ο τόπος αυτής της αλλαγής.”

ikariamag.gr|από, για και με αφορμή την Ικαριά!
Ακολουθήστε μας σε twitter και Facebook