Αρχιπλοίαρχος της ΑΝΕΚ:«το Ιεράπετρα είναι ένα ασφαλές πλοίο και άνετο στο ταξίδι του»

Στις αντιδράσεις των συλλόγων μας αναφέρεται και η ιστοσελίδα του Βήματος όπου σημειώνει τις αποφάσεις για την κινητοποίηση της Παρασκευής (και για τα σκουφάκια!), την κρίσιμη συνάντηση της Πέμπτης μεταξύ των φορέων ενώ φιλοξενεί και δηλώσεις του Αντιπεριφερειάρχη κ. Παπαθεοφάνους, του Δημάρχου Ικαρίας κ. Σταυρινάδη και του Αρχιπλοίαρχου της ΑΝΕΚ κ. Σταύρου Αγγελιδάκη, με τον τελευταίο να μιλά για την απομάκρυνση του Νήσος Μύκονος και να εξυπνεί την ευπλοϊα του Ιεράπετρα.

ikariamag

Ακολουθούν οι δηλώσεις:

«Γυρίζουμε 40 χρόνια πίσω»
Ο κ. Παπαθεοφάνους επισήμανε, μιλώντας στο «Βήμα», ότι «με την αντικατάσταση γυρίζουμε 30 - 40 χρόνια πίσω στις αρχές της δεκαετίας του 1970 καθώς το πρώτο πλοίο που εξυπηρέτησε τα νησιά μας εμφανίστηκε το 1975, δηλαδή τη χρονιά που κατασκευάστηκε το «Ιεράπετρα». Προειδοποίησε μάλιστα ότι «εάν δεν υπάρξει αποτέλεσμα από τις συναντήσεις που θα έχουμε την Πέμπτη τότε προσανατολιζόμαστε σε δυναμικές κινητοποιήσεις».

«Στραγγαλίζουν τα νησιά μας»
Στο ίδιο μήκος κύματος και ο δήμαρχος Ικαρίας κ. Χρήστος Σταυρινάδης ο οποίος τόνισε στο «ΒΗΜΑ» ότι «το «Ιεράπετρα» δεν θεωρείται αξιόπλοο και ασφαλές πλοίο και «δεν θα μπορεί να προσεγγίσει τα λιμάνια όταν θα έχει άσχημο καιρό», ζητώντας από την Πολιτεία να ενισχύσει οικονομικά τις θαλάσσιες συγκοινωνίες «όπως τις εθνικές οδούς στην ηπειρωτική χώρα». Ο κ. Σταυρινάδης συμπλήρωσε ότι «το πλήγμα είναι μεγάλο για την καθημερινή μας ζωή στο νησί, ενώ ''στραγγαλίζεται'' και ο τουρισμός με την ύπαρξη ενός μόνο πλοίου που εξυπηρετεί χειμώνα - καλοκαίρι τρία νησιά τα οποία δεν πρέπει να εγκαταλειφθούν». Το ενδεχόμενο κινητοποιήσεων και τη μορφή που θα έχουν αυτές, επρόκειτο να συζητηθεί κατά την έκτακτη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Ικαρίας, το βράδυ της Τετάρτης.

Τέσσερις μήνες εκτός γραμμής
Μιλώντας στο «Βήμα» ο Αρχιπλοίαρχος της ΑΝΕΚ κ. Σταύρος Αγγελιδάκης επισήμανε ότι το «Νήσος Μύκονος» θα πρέπει να κάνει την καθιερωμένη ετήσια συντήρησή του, η οποία θα διαρκέσει δύο μήνες. Στη συνέχεια προγραμματίζεται να αντικαταστήσει το άλλο πλοίο της HSW, το «Νήσος Χίος», που εκτελεί τα δρομολόγια από Πειραιά προς Χίο και Μυτιλήνη και το οποίο θα προχωρήσει και αυτό στην καθιερωμένη ετήσια συντήρηση. Ετσι, το «Νήσος Μύκονος» θα «λείψει» σίγουρα από το δρομολόγιο προς Σάμο, Ικαρία και Φούρνους για διάστημα περίπου τεσσάρων μηνών. Ο κ. Αγγελιδάκης τόνισε πάντως ότι δεν ισχύουν πληροφορίες για πώληση του «Νήσος Μύκονος» και σημείωσε ότι το «Ιεράπετρα» είναι ένα ασφαλές πλοίο και άνετο στο ταξίδι του. Πρόσθεσε ακόμη ότι τον χειμώνα το κόστος του ταξιδιού για το «Νήσος Μύκονος» είναι μεγάλο κυρίως σε ότι αφορά τα καύσιμα ενώ και η κίνηση αυτή την περίοδο είναι ιδιαίτερα χαμηλή. Πάντως, η επιδότηση για την εξυπηρέτηση της άγονης γραμμής προς Ικαρία, Φούρνους και Σάμο, φτάνει τα 3 εκατ. ευρώ ετησίως ή περίπου 20.000 ευρώ ανά δρομολόγιο.

Πηγή: tovima.gr

ikariastore banner