Ακόμα ένα ελληνικό προϊόν εξάγεται: Το παραδοσιακό τσάι Tuvunu!

Παραδοσιακό βιολογικό τσάι του βουνού με μέλι και λεμόνι από τη Θράκη θα κυκλοφορήσει συσκευασμένο αυτόν το μήνα στις ΗΠΑ (στην ελληνική αγορά τον Ιούλιο)! Το 100% ελληνικό τσάι του βουνού με τις αντιοξειδωτικές ιδιότητες μέχρι σήμερα δεν είχε αξιοποιηθεί εμπορικά. Επιτέλους, «ανοίγεται» στη διεθνή αγορά.

Η νέα επέκταση της Μακεδονικής Ζυθοποιίας (έδρα: Κομοτηνή) θα εξασφαλίζει πρώτη ύλη από δικές της φυτείες και συνεργαζόμενους παραγωγούς, ενώ έχει κατοχυρώσει ήδη με παγκόσμιες πατέντες την παραγωγή, αλλά και το ίδιο το προϊόν. Προϋπολογισμός: 400.000 ευρώ. 

Η εμπορευματοποίηση της απλής παραδοσιακής συνταγής από τη Μακεδονική Ζυθοποιία έγινε εφικτή μετά την «άρση του καθεστώτος απαγόρευσης της παραγωγής αναψυκτικών και χυμών στους ίδιους χώρους που παράγεται και η μπίρα», που πρόσφατα έλαβε την έγκριση της Βουλής.

«Το γνωστό σε όλους τους Έλληνες τσάι του βουνού δεν είχε χρησιμοποιηθεί εμπορικά μέχρι σήμερα. Η αγορά των βοτάνων αναπτύσσεται σημαντικά παγκοσμίως, καθώς οι καταναλωτές στρέφονται σε πιο υγιεινά προϊόντα. Έτσι μου γεννήθηκε η ιδέα για ένα ice tea από βότανα του βουνού με στόχο τη διεθνή αγορά», σημειώνει ο κ. Πολιτόπουλος.

Η εταιρεία θα εξασφαλίζει πρώτη ύλη από δικές της φυτείες και συνεργαζόμενους παραγωγούς, ενώ έχει κατοχυρώσει ήδη με παγκόσμιες πατέντες την παραγωγή, αλλά και το ίδιο το προϊόν. Έχει γίνει συμφωνία με 200 Έλληνες παραγωγούς της Ξάνθης για την παραγωγή με προϋπολογισμό 400.000 ευρώ. Όπως τονίζει ο πρόεδρος της εταιρείας Δημήτρης Πολιτόπουλος, το προϊόν απευθύνεται κατά κύριο λόγο στη διεθνή αγορά και μάλιστα η εταιρεία έχει κλείσει ήδη συμφωνίες σε ΗΠΑ και Ευρώπη για τη διάθεση της συνολικής παραγωγής του 2012.

Ο ίδιος επισημαίνει ότι το Ice Tea Tuvunu αποτελεί μόνο την αρχή αφού η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης θέλει να δημιουργήσει μια μεγάλη οικογένεια υγιεινών αναψυκτικών αξιοποιώντας τα χιλιάδες βότανα της ελληνικής γης. Ο κ. Πολιτόπουλος πιστεύει ότι βασικός πυλώνας ανάπτυξης της Ελλάδας είναι η μεταποίηση του πρωτογενούς τομέα.

«Ετοιμάζουμε και άλλες γεύσεις στο κομμάτι των μη αλκοολούχων ροφημάτων. Μετά το τσάϊ του βουνού, έρχεται μέχρι το τέλος του χρόνου το παγωμένο χαμομήλι, τήλιο, φασκόμηλο και όλα τα συναφή, αλλά και ο συνδυασμός όλων αυτών. Το προϊόν αυτό θα γίνει ανάρπαστο στην αγορά, διότι είναι μια τελείως διαφορετική πρόταση αναψυκτικού, η οποία δεν υπάρχει στον κόσμο» δήλωσε ο ιδρυτής της επιχείρησης Δημήτρης Πολιτόπουλος και συνεχίζει:

«Οι Έλληνες πολιτικοί μιλούν για ΑΟΖ και για τον ορυκτό πλούτο που βρίσκεται κάτω από τη γη. Ας ξεκινήσουμε καλύτερα με τον πλούτο που βρίσκεται πάνω από τη γη! Π.χ. ένα βαρέλι πετρέλαιο κοστίζει 110 δολάρια, δηλαδή στα 80 ευρώ τα 100 λίτρα, όταν τα παγωμένα αναψυκτικά πουλιούνται πάνω από 200 ευρώ τα 100 λίτρα».

Το ελληνικό τσάι παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην 21η Εμπορική Έκθεση Ανατολική Μακεδονία-Θράκη στις 26 Μαΐου και εντυπωσίασε τους δοκιμαστές. Το τσάι προσφερόταν παγωμένο και οι δοκιμαστές απαντούσαν σε μια σειρά ερωτημάτων που θα ληφθούν υπ΄ όψιν στην πρώτη έρευνα γευσιγνωσίας που γίνεται εν όψει της κυκλοφορίας του στην αγορά.

Παράλληλα με τα σχέδια για την είσοδο σε αγορές του εξωτερικού με το κρύο τσάι, η «Ζυθοποιία Μακεδονίας-Θράκης» έχει σε εξέλιξη την προσπάθεια για επέκταση της παγκόσμιας παρουσίας της «Βεργίνα» στοχεύοντας για το 2012 να εξασφαλίσει τη διανομή της μπίρας στην Ανατολική και Δυτική Ακτή των ΗΠΑ.

Πληροφορίες για τη Ζυθοποιία Μακεδονίας – Θράκης Α.Ε.
Θεωρείται µια από τις πιο ανερχόµενες και υποσχόµενες εταιρίες στην Ελλάδα. Η πετυχηµένη αναπτυξιακή δυναµική της εταιρίας οφείλεται στο έµπειρο προσωπικό και την ανανέωση και αναβάθµιση του εξοπλισµού της. Κατά το έτος 1999 η εταιρία άρχισε επιτυχώς την εξαγωγή προϊόντων της στις Η.Π.Α.

Το επόμενο διάστημα η εταιρεία σχεδιάζει να επεκτείνει την καλλιέργεια του προϊόντος μέσω της συμβολαιακής γεωργίας και στους νομούς Ροδόπης και Έβρου. Προς το παρόν, πάντως, η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης καλύπτει τις ανάγκες της με βότανα από όλη την Ελλάδα, καθώς η παραγωγή των συνεργαζόμενων παραγωγών δεν αρκεί.

goodnews.gr

ikariastore banner