Το επιβατηγό – οχηματαγωγό (Ε/Γ-Ο/Γ) ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΜΙΝΑ της εταιρείας Minoan Flying Dolphins ήταν φέρυ-μπόουτ κλειστού τύπου που εκτελούσε την ακτοπλοϊκή γραμμή Πειραιάς – Πάρος – Νάξος – Ικαρία – Σάμος – Πάτμος, με τελικό προορισμό τους Λειψούς. Το δρομολόγιο που εκτελέστηκε στις 26 Σεπτεμβρίου του 2000 είχε ως κατάληξη μία από τις μεγαλύτερες ναυτικές τραγωδίες στην Ελλάδα με 81 νεκρούς.

81 ναυαγοί νεκροί, ο λιμενάρχης Πάρου αργότερα, επίσης νεκρός από την πίεση της δραματικής επιχείρησης διάσωσης. Η αυτοκτονία του Σφηνιά, αντιπρόεδρου της Μinoan Flying Dolphins και πρόεδρου της Ένωσης Εφοπλιστών Ακτοπλοΐας μπορεί κι αυτή να προσμετρηθεί στα θύματα αφού δεν άντεξε το βάρος της ευθύνης και της κλειστής πόρτας του χρηματιστήριου. Γνωστοί και φίλοι ζητούσαν πίσω το ποσό των 127 δισεκατομμυρίων δρχ. που είχαν συγκεντρώσει για να δουν - και να επωφεληθούν - την MFD στο χρηματιστήριο.

Επιβατηγό - οχηματαγωγό (Ε/Γ-Ο/Γ) ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΜΙΝΑ. Το δρομολόγιο που εκτελέστηκε στις 26 Σεπτεμβρίου του 2000, είχε ως κατάληξη μία από τις σοβαρότερες ναυτικές τραγωδίες στην Ελλάδα με 81 νεκρούς, την δεύτερη μεγαλύτερη μετά το ναυάγιο του οχηματαγωγού ΗΡΑΚΛΕΙΟΝ.

Έντεκα χόνια συμπληρώνονται σήμερα από το τραγικό συμβάν του ναυαγίου του «Εξπρές Σάμινα» κατά το οποίο 81 συνάνθρωποί μας έχασαν τη ζωή τους.

Με απόφαση του Αρείου Πάγου μειώθηκε η ποινή φυλάκισης του πλοιάρχου Β.Γιαννάκη, του «Σάμινα», με τον ίδιο να απαλλάσσεται από τις κατηγορίες της ανθρωποκτονίας από αμέλεια και της πρόκλησης σωματικών βλαβών από αμέλεια.

ikariastore banner